čtvrtek 9. ledna 2014

Ohlédnutí za rokem 2013

Vzhledem k zaměření tohoto blogu se ohlédneme za (pro mě ) nejlepšími recepty, které jsem v uplynulém roce uvařila,nafotila,ochutnala a nakonec pro Vás zveřejnila. Nechte se inspirovat i do roku 2014:)

Kategorie  polévky:

Odjakživa jsem "polévková", mám ráda snad úplně všechny druhy, rozhodování je tedy nelehké.... Ale asi největším překvapením pro mě byla Jemná cuketová polévka, kterou Vám určitě doporučuji.


recept zde

Kategorie bezmasých obědů:

Maso se snažím do svých jídelníčků pravidelně zařazovat, ale i tak jsou dny, kdy si od něj ráda odpočinu. Naštěstí v dnešní době to není žádný problém, existuje spousta alternativ. Výběr toho "nej pokrmu" je velice těžký, protože výborných  bezmasých jídel je na blogu spousta. Po zralé úvaze zvítězil Pečený hermelín, který jsou odkoukala na blogu EAT WITH LOVE.


recept zde

Kategorie ryby

Zde je to jednoznačně Indonézská rýže s makrelou:





recept zde


Kategorie maso

V této kategorii byl pro mě výběr jednoduchý. Nejvíc se u nás za minulý rok zopakovaly Kuřecí "řízky" s odlehčeným salátem, naposledy jsme je měli 30.12 :)



recept zde

Kategorie snídaně

Jsem milovníkem celozrnných palačinek, ale letos mě nadchly i tyto úžasné Knedlíčky s ovocnou omáčkou:



recept zde

Kategorie dortů

Rozhodně je to Kuskusový dort s rybízem, olizuju se po něm ještě teď :) :


recept zde


Kategorie koláčů, zákusků, štrúdlů, závinů....

Ufff,sladkosti,to je moje... Vybrat jen jednu z možností snad ani nejde... Proto zvolíme metodu ententýky a vítězem se stáváááááá......Kynutý koláč s ovocem:



recept zde

Kategorie salát (a zároveň i objev roku:)

Myslím, že ještě nikdy jsme u nás nesnědli tolik salátu jako letos a to především díky Římskému salátu s česnekovými krutony, který se u nás objevuje minimálně dvakrát do měsíce. Naposledy jsme si na něm pochutnávali na Silvestra :) Římský salát je tak u nás objevem roku, vyzkoušeli jste jej už? Pokud ne, neváhejte:





recept zde



Vyzkoušeli jste některý z těchto receptů, popřípadě máte jiné oblíbené recepty?:) Všem přeji dobrou chuť i  v roce 2014, Lucka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :)