sobota 12. dubna 2014

Inspirace z mého nákupního košíku - Vegetariánské párečky Alnatura ze seitanu

A jsme zase u seitanu :) Musím se přiznat, že v podobě párečků mi chutnal jako ještě nikdy! Na párečky jsem narazila v Globusu, který se značkou Alnatura spolupracuje. V DM drogerii jsem je zatím ještě nikdy neviděla.

V balení (200 g) se nachází 7 malých párečků, vyjde vám tedy na dvě porce. Párečky stačí krátce povařit ve vodě a můžete si na nich pochutnávat.

Párečky mi chutnaly více než párky ze šmakouna, popř. než tofu párky. Chuťově mi připomínaly párky sójové. I když nepatříte mezi milovníky seitanu (tak jako já), myslím si, že párečky by Vám chutnaly.

Velkou nevýhodou je ovšem jejich cena, která se pohybuje kolem 75 Kč. Asi se mnou budete souhlasit, že je to už trochu přehnané. Já osobně jsem je koupila 5 dnů před koncem záruky za 35 kč, což je pořádný rozdíl.

Znáte tyto párečky? Chutnaly Vám?

2 komentáře:

  1. Já všechny tyhle párečky a klobásky miluju, kupuji obvykle ve zdravé výživě, v DM bývá obecně vše dražší, bohužel i tyto jsou docela nad mé "možnosti", ale věřím, že musely chutnat skvěle, možná si je někdy také koupím.
    Jinak super blog, právě jsem na něj narazila a chystám se ho celý prošmejdit :-)
    Ráda se znovu vrátím a počtu si tu,
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře :)