čtvrtek 26. června 2014

Inspirace z nákupního košíku - Labužnická směs od Kalmy


Labužnická směs je hotové jídlo od Kalmy, narazíte na něj v každé dobré zdravé výživě.  Jde - li o složení, zjednodušeně řečeno to jsou sójové nudličky v "kečupové omáčce" se zeleninou.   Jeden kelímek (240 g = 1 porce na oběd či večeři) vás vyjde na cca 32 Kč, což není špatné.

Příprava je velmi jednoduchá - omáčku prohřejete v kastrůlku na sporáku a poté jí zalijete připravené těstoviny, rýži nebo např. kuskus (já jsem samozřejmě nemohla vynechat oblíbený parmazán). Zabere vám to asi 3 minuty :)

Pokud mám hodnotit chuť tohoto výrobku, musím předem zdůraznit, že nejsem, nikdy jsem nebyla a nejspíš nikdy nebudu příznivcem sójových nudliček. Ve většině případů mi prostě nechutnají, ať už jsou připraveny jakkoli. Tato omáčka však nebyla špatná (překlad : jednou za měsíc - dva, když není čas ani chuť na vyvařování, proč ne? ...ale že bych byla vyloženě  nadšená se taky říct nedá).

Pokud máte sóju rádi, myslím si, že si bez jakékoli námahy dobře pochutnáte.

Znáte Labužnickou směs? Chutná vám? A jak si ji připravujete nejraději?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :)