pátek 17. března 2017

Inspirace z nákupního košíku- Bio Matcha shake meruňka




Přiznám se, že kouzlu čaje Matcha jsem právě nepropadla, moc mi totiž nechutná. Nicméně jsem se rozhodla vyzkoušet Matcha shake s příchutí meruňky a dát mu ještě jednu poslední šanci. A dobře jsem udělala!


Matcha shake jsem zalila 200 ml vlažné vody (můžete si jej udělat zastudena i zalít horkou vodou, záleží na Vás), pořádně jsem směs promíchala a protřepala, a pustila jsem se do něj. Jeho chuť mě velice příjemně překvapila a myslím si, že start do pátečního dne to byl skvělý. Já osobně jsem v něm meruňku nijak moc necítila (třeba na tom budete jinak), ale v konečném důsledku mi to nijak nepřekáželo, protože podstatné je, že to celkově moc dobře chutná.


Jde-li o složení, tak tento nápoj je připraven z rýžového bio sirupu (nebojte se, vůbec není přeslazený), bio sušené syrovátky, bio sušeného odstředěného mléka, bio mletého čaje Matcha,  bio sušených meruněk a zahušťovadla xantanu. Z jednoho balení (30 g) si připravíte během 30 sekund jeden nápoj.


Pro zajímavost uvádím výživové hodnoty na 100 g: Energie 193kJ/46 kcal, Tuky < 0,1g, z toho nasycené mastné kyseliny <0,1g, Sacharidy 11g , z toho cukry 3,5g, Bílkoviny <0,5g, Sůl 0,06g.


Na shake jsem narazila ve zdravé výživě i Sklizenu, cena se pohybuje kolem 28 Kč.


Zajímavé účinky čaje Matcha si můžete pročíst na této stránce: https://www.matchatea.cz/#o_caji_matcha


Máte rádi čaj Matcha? Zkoušeli jste tento shake? Jak Vám chutnal?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :)