pondělí 6. března 2017

Inspirace z nákupního košíku: zaměřeno na slané i sladké tyčinky


Jistě to všichni znáte, jste na cestách, nestíháte, máte chuť na něco malého a dobrého, co zažene hlad...Na to jsou sladké a slané tyčinky jako stvořené. Za poslední dobu jsem jich pár vyzkoušela, o inspiraci se ráda podělím



1) Slaná tyčinka veggie protein bar grill flavour: tato tyčinka je ideální na zahnání malého (nebo večerního) hladu. Značku Max sport mám moc ráda, jejich produkty jsou chutné a kvalitní, a ani v tomto případě mě nezklamala. Tyčinka je vyrobena ze semínek, luštěnin a zeleniny a je bezlepková. V balení najdete 2 krekry (36 g), cena se pohybuje kolem 26 Kč. Vyzkoušela jsem zatím jen příchuť grill, která mi moc chutnala:
Výsledek obrázku pro veggie protein grill











































2)Wasa creamcheese - tomato and basil: Tento slaný snack zakoupíte v každé drogerii DM, cena se pohybuje kolem 25 Kč. V nabídce jsou 2 přichutě, osobně mi více chutný s rajčatovou náplní:














3) Rawsage- Lifefood: tato raw tyčinka (vhodná i pro vegany) se dá pořídit za cca 33 Kč. Je složená z para ořechů, zeleniny, koření a konopného semínka a má svou chutí připomínat klobásku. Její chuť je pro mě už příliš intenzivní (nicméně jako takový -"intenzivní a kořeněný"-je produkt popisován), za sebe můžu říct, že mi moc nechutnala:



4) Raw tyčinka paleo BarBar- lískový oříšek a kakao-Max sport: Tuto sladkou bezlepkovou tyčinku jednoduše miluju, chutná jako čokoláda. Koupíte ji běžně v supermarketech (např. Tesco) za cca 20 Kč. Příchuť kokos kešu mě naopak ničím neohromila:
5) Čokoládovo-pomerančová  tyčinka JaRaw- na tuto tyčinku jsem narazila díky Zajícům v krabici, její cenu tedy neznám. Pokud na ni narazíte někde ve zdravé výživě, určitě po ní sáhněte, je opravdu skvělá! Tato tyčinka je opět vhodná i pro vegany a je ručně připravená z neopražených bio kakaových bobů, bio datlí, bio nepraženého kakaa, pomerančového extraktu a bio nepraženého karobu. Chutná božsky:



S vyjímkou posledního obrázku jsou fotky staženy z google obrázky



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře :)